søndag 25. mars 2012

Unge voksne revmatikere i Vestfold

Jeg er som noen av dere sikkert vet, med i styret til Horten og omegn revmatikerforening.
I helgen har vi vært på årsmøte og organisasjonskurs i Holmestrand. Og en ting som ble lagt
mye fokus på denne helgen er hvordan vi skal få flere unge voksne til å bli medlemmer hos oss.

Jeg som er 29 år, er nok en av de yngste medlemmene som er aktive i Horten, og tror heller ikke
det er så veldig mange andre unge voksne med rundt om eller i Vestfold heller.
Men dette kan vi jo gjøre noe med!!
En av våre gruppeoppgaver i helgen var å komme med forslag til hvordan vi best mulig kan
få flere yngre medlemmer. Og da foreslo jeg at vi kunne jo lage et forum for oss! Som sagt, så gjort. 
Vel 2 timer etter jeg kom hjem fra Holmestrand, var forumet og bloggen oppe og gikk. 
Nå har jeg jo ikke fått lagt ut så mye enda, men vi er iallefall igang.

SÅ:
Er du en ung voksen revmatiker i Vestfold, kom til oss på:

www.ungevoksne.diskusjonsforum.no

og hjelp oss med å få Vestfold Fylkeslag til å bli et lag med mange nye og unge medlemmer!!

Det vil også komme masse informasjon på bloggen vår:

www.un-vo.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar