onsdag 21. mars 2012

Bilde av jubilantene

De som kjenner meg vet at jeg HATER å bli tatt bilde av, men siden vi tross 
alt hadde jubileum måtte vi jo ta litt bilder og. Synes dette bildet Øyvind tok av 
meg og mamma ble så fint:


Litt flere bilder fra festen:

Pappa lagde en herlig kyllinggryte og alle koste seg med maten.


Pakkeåpning er stas. Vi fikk masse fint begge to!
Jeg fikk blant annet smykker fra "Hjerter", penger, gavekort på Gode Minner,
joggesko, vårjakke, og nydelig vase fra Finn Schøll. Og masse annet flott. 
Mamma fikk blant annet E-Craft av pappa :) Så den skal jeg lære henne å bruke imorra.

For hver gave vi åpnet måtte vi skåle gitt. Mamma fant det lurt å sette seg ned litt innimellom :)

Hva har jeg sagt om å lese sånn mamma?? Hehehe


1 kommentar:

  1. Så fint bilde av dere,koselig:))Bordet ble jo superfint:))

    SvarSlett