mandag 26. desember 2011

Nytt utseende :)

Ikveld har jeg sittet og lekt meg litt på bloggen igjen. Syntes den trengte en liten oppfriskning, og ble egentlig ganske fornøyd med resultatet :)

Idag har vi hatt mamma og pappa, bestemødrene mine og søstra mi og barna hennes her på tapas. Det var kjempekoselig og vi hadde laget masse god mat. Kjenner jeg er temmelig sliten etter tre selskaper på rad nå, så imorgen skal det bli deilig med en dag uten planer. Hadde egentlig tenkt til å ta med jentene til Tønsberg for å kose oss på kafe og stikke innom Gode Minner, men nå ser det ut til at Øyvind skal være hjemme og jobbe. Så da blir vi hjemme sammen med han. Vet om en som skal tilbringe dagen på scrapperommet da ja :D

Slenger med et par bilder av jentene også.
Her er de pyntet og klare til å feire julaften hos foreldrene mine:


Og her har de fått på seg de herlige kjolene mamma hadde strikket til de i julegave:


Er så imponert over mamma som har fått til å strikke 5 så lekre kjoler og en genser på 6 uker. Det står det virkelig respekt av!!

Fortsatt god jul til alle sammen! Håper dere har kost dere like mye som meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar