mandag 26. desember 2011

God jul alle sammen!

Har blitt veldig lite blogging i det siste. Vi har dessverre hatt flere uker med sykdom nå rett før jul, og det i tillegg til alt som skulle forberedes til denne herlige juletiden så har det blitt dårlig med både blogging og scrapping.

Men nå ser jeg endelig lys i tunnelen. Alle er friske og vi koser oss sammen nå i jula. Og ikke minst, så har scrapperommet mitt fått en real opprydding og blitt ommøblert da jeg endelig har fått ny pult. Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder imorra :-)

Igår, på julaften hadde vi det utrolig fint. Vi feiret hos mamma og pappa sammen med bestemødrene mine, søstra mi, svoger, nevø og niese. Det var kjempe koselig til tross for et ganske så høyt volum som det gjerne blir av 12 mennesker.

Vi fikk nydelig mat, både pinnekjøtt og ribbe. Og vi åpnet en vanvittig haug med julegaver. Tror vi var ferdig å åpne i 22-tiden. Tok noen timer hehe. Jentene stoekoste seg og fikk masse av det som sto på ønskelisten.

Idag har vi også vært hos mamma og pappa. Vi pleier alltid å ha brunsj hos de 1.juledag, og da møter alle opp i pysj og bare koser oss hele dagen. Nesten den beste dagen i hele jula <3

Imorgen er det vår tur til å ha selskap, og vi gjør som vi pleier. Inviterer til middag, som IKKE er julemat. Det slår like godt an hvert år. Så imorgen blir det tapas. Gleder meg!

Håper alle får en herlig romjul, og så lover jeg å snart være tilbake med mange kreative innslag :-P


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Håper dere holder dere friske til neste år:)

    ha en fredelig romjul

    klem maya

    SvarSlett