lørdag 21. april 2012

Hei og hopp

Da tror jeg alt jeg laget på treffet i Stavern forrige helg skal være lagt ut.
Denne gangen er det faktisk mamma som redigerte bildene mine. Hun har blogg hun og:
Mojjes Hobbykrok, og på torsdag var hun her og lærte litt om hvordan jeg
pleier å ta bildene, samt hvordan jeg redigerer de før jeg blogger.
Synes hun er flink jeg. Stikk gjerne innom bloggen hennes også.
Den er ganske så fersk, men nå har hun fått lagt ut alt det hun har laget og, og setter
nok gjerne pris på noen følgere :)

Denne helga er det skikkelig kosekveld her i heimen. Øyvind er på Filipinene på jobbreise
og blir borte i 14 dager. Så nå er det bare oss jentene her hjemme. Igår var de hjemme fra
skole og barnehage pga hodepine og feber. Idag er de heldigvis bedre!

Sånn så de ut når jeg kom og la meg igår kveld:



Så vakre <3 Lå lenge og bare kikket  på de før jeg sovna selv.
Idag har vi bare vært hjemme, og kost oss med blant annet pannekaker til lunsj. Senere
skal jentene ha ala capri og jeg biff med gratinerte poteter. Så blir det godis og tvkos før leggetid.
Deilig med sånn kosehelg. Vi har til og med lakket neglene våre idag. Jentene har knallrosa med hvite prikker og jeg prøvde en ny grønn som jeg kjøpte her om dagen.

Imorgen skal Amanda i bursdag til ei av jentene i klassen. Den skal være i aulaen på skolen, og
mamma hjelper oss med kjøring. Mens Amanda er der, skal jeg og Rebecka kose oss hos mamma :)

Tenkte jeg kanskje skulle prøve å ha litt andre innlegg enn bare scrapping på bloggen innimellom.
Er jo kjekt for f.eks besteforeldrene til jentene som bor i Mosjøen å kunne titte innom og se litt
bilder av jentene osv.

Ønsker alle en strålende helg videre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar