tirsdag 1. mars 2011

Scrappetreff på Fredtun Folkehøyskole i Stavern!

Fredag ettermiddag kom Gro og hentet meg, og med en stappa bil satte vi kursen mot Stavern. Der skulle vi tilbringe helgen på scrappetreff. Hadde gledet meg MASSE til dette, og dæven å morsomt vi hadde det. Når vi kom ned var det bare å pakke ut, og vi satte oss til med scrappinga nesten med en gang. Var utrolig deilig med god arbeidsplass. Fikk laget masse forskjellig i helga, både nye og "gamle" teknikker. Og Ida, hun som arrangerte treffet hadde med butikken sin, pluss at hun hadde kjøpt inn varer fra en butikk som var lagt ned hvor vi fikk alt til -40 %. Sånt likær vi!
Det ble også servert deilig mat, og vi koste oss med vin. Gleder meg allerede til neste gang, som mest sannsynlig blir i september. Da ville mamma være med og :)
Ble kjent med masse nye koselige damer, og fikk masse inspirasjon. Digger scrappetreff :D

Nå skal jeg overføre og redigere bildene av det jeg laget i helga, og få lagt de inn her. 15 produkter ble det til slutt. Veldig fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar