mandag 28. mai 2012

Nr 64

Vi var i bursdag til en liten prinsesse som fylte tre år på lørdag,
og i den anledning laget jeg dette kortet. Noe som må ha vært et av de tyngste jeg har laget.

Måtte teste å ta bilde ute.

Motivet er fra The Paper Shelter og er fargelagt med prisma colors.

Fant et bursdagsdikt som jeg skrev i en font jeg likte i word.

 
Måtte ha et rundt laget av stempel bak, og lagde dette med Photo Scape.
Oppsettet til dette kortet har jeg sett litt etter Tjorven. Det rosa babykortet hennes er bare helt nydelig!!
Mønsterarkene jeg har brukt på dette kortet er to fra den nye nydelige serien til Maja Design. Bare elsker dem.


4 kommentarer:

  1. Så lekkert kort Malin.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Og tungt var det også ja! Og veldig flott.

    SvarSlett
  3. Kjempeherlig kort og motiv. Klem Linda :)

    SvarSlett
  4. Et nydelig og forseggjort kort!

    SvarSlett