søndag 22. april 2012

Rygg til salgs



Noen som kunne tenke seg en "ny" rygg? :P
Av og til skjønner jeg ikke hva vi skal med kropp?!?!
Fikk en skikkelig smell i ryggen på torsdag og den blir bare verre og verre.
Går som en gammel kjerring...Jeje ikke stort å gjøre med det gitt..

Idag har storesnuppa vært i bursdag. Og mens hun var der koste jeg og minstesnuppa
oss hos mamma og pappa. Der fikk vi deilig oppskåret frukt og grønnsaker. Utrolig
hvor mye bedre dette smaker når man skjærer det opp og legger fint på fat.
Ellers har det ikke skjedd stort idag. Vi har ligget på sofaen og sløvet foran tven siden vi kom
hjem egentlig. Eneste jeg har gjort er vel å lage middag. Ble indrefilet av svin, woka grønnsaker,
havsalt poteter og rødvinssaus idag. Var godt det :) Rebecka liker ikke poteter så hun fikk pastarør.
Kokte opp ekstra pasta, for jeg har lovet jentene at de skal få pasta, pølsebiter og ostebiter
istedefor brødskiver i matpakkene imorra. De blir veldig fort lei av brød,
og da gjelder det å være kreativ.

Nå er Rebecka dusjet og straks klar for senga. Og så er det Amandas tur om ikke så lenge.
Tror ellers det blir en kjedelig kveld. Sløving på sofaen foran tv`n tenker jeg..


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar