fredag 30. desember 2011

Deilig med juleferie

Selv om jeg ikke jobber, så er det allikevel veldig deilig med juleferie. Vi sover lenge (spesielt meg :P ) og vi koser oss sammen alle fire. Jentene leker masse med de nye lekene de fikk til jul, vi ser på filmer og surfer på Ipadene. Jeg og Øyvind har også fått dilla på å spille "Ticket to ride" mot hverandre.

Sov ikke fullt så lenge idag som igår, men klokka var klart å bli 12 når Øyvind vekket med idag. Hadde litt vi skulle ha gjort så det var greit å komme seg opp. Ikke det at jeg har fått gjort sååå mye allikevel hehe.
Men har begynt å forberede morgendagens nyttårsfeiring. Vi gleder oss masse alle fire, for i år feirer vi nemlig inngangen til det nye året sammen med Gro, mann og datter. Det kommer til å bli kjempe kos! Jentene gleder seg vilt. De har fått et helt spesielt forhold til Gro, og det er så morsomt å se de glede seg så til å være sammen med Gro og familien :)
Vi skal kose oss med pinnekjøtt. Blir godt!

Har ikke blitt så mye scrapping de siste dagene siden jeg har vært så sliten og trøtt, men har et par ting liggende som jeg ikke kan legge ut bilder av helt enda :) Er ferdig med noen av designteam oppgavene for januar.
Håper jeg får scrappet litt, eller mye på søndag istede. Da har vi null planer, bortsett fra å pakke og gjøre klart til hverdagen på skole og barnehage igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar