lørdag 16. juli 2011

Sommer og lite scrapping...

Over en hel måned siden jeg har lagt ut noe nytt her jo. Ikke bra. Savner å scrappe nå kjenner jeg.
Har vært en travel måned med bryllup i Bergen, ferie i Brønnøydsund, planlegging og gjennomføring av utdrikningslag for søstra mi, og om en uke er det nok et bryllup :)Har også fått oss en tur til Sverige, hvor vi lå i telt på Ullared camping. Ble masse shopping på Gekås :)

Idag er gubben på utdrikningslag til svogeren vår, så jeg har ryddet og ryddet. Får besøk av svigers på torsdag og da vil jeg ha det strøkent her :P Men tar sin tid med skrøpelig kropp. De kommer nedover for å passe jentene etter middagen i bryllupet på lørdag. Jentene skal være brudepiker, men vi vil ikke ha de der så lenge så da er det kjekt med barnepike :)

Imorra blir det ryddings på hobbyrommet. Der er det helt BOMBA!!! Blir deilig å få orden der igjen. Og kanskje jeg får laget litt etterhvert og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar