mandag 17. januar 2011

Borgeskogen treff 15-16 januar

I helgen var det duket for årets første treff på Borgeskogen, og jeg gledet meg veldig til å komme igang med scrappingen igjen. For jeg har ikke laget noe som helst siden forrige treff der, og det var vel i november....

Vi hadde det utrolig moro i helgen. Jeg hadde med meg Hege og Anita, og Gro hadde sørget for at det var holdt av plasser til den gjengen som satt sammen i november. Det ble veldig mye latter og moro, men jaggu klarte jeg å få laget endel og. Jeg så like før vi dro på treff et kort som var laget som en bilderamme. Jeg fant aldri noen mal, men prøvde meg på dette på treffet og fikk det til gitt. Så det var flere som også prøvde seg på dette. Jeg endte opp med å lage 9 1/2 kort og 1 Lo denne helga. Synes det er veldig bra jeg. Så nå gleder jeg masse til neste treff. Først på Hobbyhagen sammen med Gro på mandag 24 og så i Stavern siste helga i februar. Det i Stavern tror jeg blir supermoro. Her skal vi ligge over nesten alle sammen hele helga :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar